maandag 31 december 2007

In één keer drie generaties erbij

Op de valreep van het oude jaar mag ik profiteren van het jarenlange genealogische speurwerk van Douwe Meinderts Bonnema. Hij heeft Maaike Jentjes in zijn kwartierstaat staan, inclusief voorgeslacht. En daar ben ik heel erg blij mee. Ik had me voorgenomen om het stamboomonderzoek in kleine, overzichtelijke brokjes te doen, maar als er een hele berg nieuwe informatie beschikbaar komt dan is dat natuurlijk erg mooi.
Ik heb de voorouders van Maaike even in een nieuw plaatje gezet, dat onder dit bericht staat. Het gedeelte in de lichtrode rechthoek bevat de gegevens uit de kwartierstaat van Douwe Bonnema. Douwe is, samen met Tjaart Martens, de maker van de website over Wûnseradiel, waarvan het adres als link in de rechterbalk van deze pagina staat. Beslist een bezoekje waard, lijkt me.

Geen opmerkingen: